نهان در جهان
نهان در جهان

نهان در جهان

سال نو مبارک

 

                                   

بهار آمد  بهار آمد  سلام آورد   مستان را          از آن پیغمبر خوبان  پیام آورد    مستان را

 

جهان را گر بهار آورد ما را روی یار آورد          ببین  کز  جمله دولتها  کدام آورد مستان را

                                   

نظرات 1 + ارسال نظر
مجنون خراباتی پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:06 http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

روزی مرا ترک خواهی کرد

وبه سادگی یک خواب دور خواهی شد

از آسمان آبی مرا خواهی گرفت

ودر روزهای جهنمی خواهی سوزاند

روزی تصویر مرا خواهی برد

و از اشک من ابدیت خواهی ساخت.

من روزی تو را در انزوای خویش

زمزمه خواهم کرد

و در تمام ثانیه ها از تو یاد خواهم برد

و بی تو به تنهایی به ماه خیره خواهم ماند

روزی بی تو خسته از این زمانه خواهم شد

و با تمام غرور

از جدایی شکست خواهم خورد

و بیش از نفسهایم تو را آرزو خواهم کرد..

تو

روزی از من دور خواهی شد

همچو برگی از درخت

با دست نسیم خواهی رفت

و در جایی دور از من خواهی نشست

و من روزی با هر آنچه از من برده ایی

بی تو به تنهایی

در سوگواری عشقمان خواهم گریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد