نهان در جهان
نهان در جهان

نهان در جهان

بعثت پیامبر مکرم اسلام مبارک

 

                                                 

 ای عشق توام پر تویی از مهر خدایی

دنیای من از پر تو عشق تو طلایی

 

من از همه سو بهر تو بازو بگشایم

باشد که تو باز آیی و بازو بگشایی

 

                                                                                            

در این فکرم که خواهی ماند با من مهربان یا نه

 

                                                 

 

در این فکرم که خواهی ماند با من مهربان یا نه

به من کم میکنی لطفی که داری این زمان یا نه

 

گمان دارندخلقی کز تو خواریها کشم آخر

عزیز من یقین خواهد شد آخر این گمان یا نه

 

سخن باشد بسی کز غیر باید داشت پوشیده

نمیدانم که شد حرف منت خاطر نشان یا نه

 

بود هر آستانی را سگی ای من سگ کویت

تو میخواهی که من باشم سگ این آستان یا نه

 

نهانی چند حرفی با تو از احوال خود دارم

در این اندیشه ام کز غیر میماند نهان یا نه

 

اگر زینسان تماشای جمال او کنی وحشی

تماشا کن که خواهی گشت رسوای جهان یا نه

 

                                                                                            

تبریک.....تبریک

 

                                                 

 

سلام

ولادت مهر سپهر سروری مولای متقیان امیرالمومنین

حضرت علی علیه السلام وروز پدر را به تمامی پدران و

دوستان و محبانش تبریک و تهنیت عرض مینمایم