نهان در جهان
نهان در جهان

نهان در جهان

 

 

    ازدواج در گفتار بزرگان  

 

 

 

 

ازدواج کردن و ازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است.          سقراط

 

 

 

 

ازدواج پیوندی است که از درختی به درخت دیگر بزنند . اگر خوب گرفت هر دو زنده

 

می شوند واگر بد شد هر دو می میرند.          سعید نفیسی

 

 

 

 

ازدواج عبارت است از سه هفته آشنایی ، سه ماه عاشقی ، سه سال جنگ و

 

 سی سال تحمل.        تن

 

 

 

 

قبل از ازدواج درباره اطفال 6 نظریه داشتم ، اما حالا شش فرزند دارم و

 

دارای هیچ نظریه ای نیستم          لرد لوچستر

 

 

 

 

ازدواج کنید به هر وسیله ای که می توانید ، زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت

 

خواهید شد و اگر گرفتار یک همسر بد شدید فیلسوف بزرگی می شوید.             سقراط

 

                                   

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:17 http://sobhe.blogfa.com/

اقا سلام عرض شد خوبید شما چطورید
عجب جملاتی برای ازدواج نقل کرده اید ها
من که ازوداج کردم و الان هم حسابی راضی هستم دیگه بقیه را نمی دانم هر چی میخواهند بگویند امیدوارم که دیگران هم که ازدواج میکنند سعادتمند بشوند
فقط اینکه در ازدواج انسان نیمه گمشده خود را پیدا میکند
ببخشید اگر دیر خدمت می رسم اخر سال شده و یک مقداری حجم کارها زیادتر شده (مخصوصا خانه تکانی و شست و شوی پرده ها و لباسها و . . .) (شوخی) به همین خاطر اگر دیر خدمت می رسم عذر میخواهم
میزبان هر روز شما با حافظ: سهیل

سهیل دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:43 http://sobhe.blogfa.com/

سلام ووقت بخیر عجب جملاتی را در مورد ازواج نقل کرده اید من که خودم از ازوداجم بسیار راضی هستم حالا بقیه هر چه میخواهند بگویند بگویند امیدوارم که دیگران نیز در ازدواج موفق باشند و سعادتمند گردند
به نظر من ازواج پیدا کردن نیمه گمشده انسان است که به آن دست می یابی هر چند شاید بعضی اختلاف نظرات و سلیقه ها باشد ولی باعث تکامل و کامل شدن انسان می گردد.
در ضمن ببخشید بخاطر زیاد بودن کارها در اخر سال فرصت چندانی دست نمی دهد تا خدمت برسم برای عرض ادب ولی شما همچنان لطف خودتون را نسبت به من دارید امیدوارم که بتونم جوابگوی زحمات شما باشم
میزبان هر روز شما با حافظ : سهیل

غریبه دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:20 http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
اقا من قبول ندارم این اقا سقراط مخاطبش فقط اقایون محترم بوده چرا نگفته اگه شوهر خوب گیرتون اومد یا شوهر بد گیرتون اومد چی میشید

هااااااااااااااا

میدونید من کلا با این اقا سقراط مشکل دارم ازدواج کردن و نکردن هر دو موجب پشیمانیست یعنی چه؟بالاخره تکلیف رو روشن نکردند و بار سفر رو بستند

اما با نظر اقای سعید نفیسی کاملا موافقم
واقعا جالب گفتند ازدواج پیوند است اگر خوب گرفت هر دو زنده هستند اگر نه هم هر دو میمیرند
ممنون از مطالب زیبا ی شما
موفق باشید

ساغر چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام
مطالب جالبی نوشتید

ازدواج کنید به هر وسیله ای که می توانید ، زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت



خواهید شد و اگر گرفتار یک همسر بد شدید فیلسوف بزرگی می شوید.
با این مطلب موافقم زیباست

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد